Въпроси, свързани с влизането в Teams

Как да вляза в Teams?

Инсталирате приложението на комютъра си и влизате от иконата на десктопа.

Опитвам се да вляза в Teams и ми дава грешен акаунт или парола. Какво да направя?

  1. Ако за първи път се опитвате да влезете, се уверете че:

    1. Изписвате потребителското име на студент в пълния му вид, т.е. sXXXXXXXX@onlineedu.tu-varna.bg, където XXXXXXXX е факултетния номер на студента @onlineedu.tu-varna.bg

    2. Изписвате правилно паролата Student#XXXX където ХХХХ са последните четири цифри от факултетния номер на студента.

      Ако причината не е някоя от посочените, се обърнете към администратора на адрес info@onlineedu.tu-varna.bg. Той ще смени паролата ви.

  2. Ако вече сте влизали, променили сте първоначалната си парола и сте въвели ваш телефон и/или имейл, използвайте "Забравена парола", за да смените паролата си.

  3. Ако вече сте влизали, променили сте първоначалната си парола, но НЕ сте въвели ваш телефон и/или имейл, се обърнете към администратора на адрес info@onlineedu.tu-varna.bg. Той ще смени паролата ви.

Забаравих си паролата. Какво да направя?

  1. Aко при първото влизане сте въвели ваш телефон и/или имейл, използвайте "Забравена парола", за да смените паролата си.

  2. Ако при първото влизане НЕ сте въвели ваш телефон и/или имейл, се обърнете към администратора info@onlineedu.tu-varna.bg. Той ще смени паролата ви.

Мога ли да използвам Teams на телефона си?

Да. Инсталирайте си приложението "Microsoft Teams" от Google Play, ако сте с Android или от App Store, ако сте с iOS.

Какво да направя, за да виждам Teams на български език?

Влезте в Teams и изберете на иконата - кръгче с вашите инициали, която се намира в горния десен ъгъл на екрана. Изберете "Settings" и за език изберете "Български (България)".

Студент е записан след началото на учебната година и няма акаунт за Teams. Какво да направя?

Изпратете заявление за създаване на акаунт до info@onlineedu.tu-varna.bg, съдържащо:

  1. Три имена на студента

  2. Факултетен номер (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  3. Факултет (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  4. Катедра (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  5. Специалност (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  6. Курс (Арабски цифри)

  7. Група (Арабски цифри)

  8. Списък с изучавани дисциплини (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

Преподавател е новопостъпил в катедрата. Какво да направя?

Изпратете заявление за създаване на акаунт до info@onlineedu.tu-varna.bg, съдържащо:

  1. Три имена на преподавателя, академична и научна степен

  2. Факултет (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  3. Катедра (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

  4. Списък с водени дисциплини (Пълно име и съкращание); Пример: Пълно име (Съкращение)

Кой е администратор и какво може да прави той?

Администратор е човекът, който има достъп до акаунта info@onlineedu.tu-varna.bg. Той има права да сменя пароли на всички потребитрели, така че, ако имате проблем с влизане в портала, се обърнете към него. Ако сте студент и не знаете кой е администратора, потърсете съдействие от вашите преподаватели.

Last updated